Skargi i wnioski

W Oddziałach Szpitalnych zarówno do Ordynatorów jak i Pielęgniarek Oddziałowych kierować można wszelkie uwagi, wątpliwości, wnioski i skargi dotyczące leczenia i opieki.

Ponadto skargi i wnioski przyjmują:

1.    Dyrektor Szpitala – poniedziałek 13.00 – 15.00

2.    Wyznaczeni zastępcy Dyrektora Szpitala przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 13.00 do 15.00 oraz w każdą środę w godzinach od 14.00 do 15.00.

3.    Pielęgniarka Naczelna – poniedziałek – piątek 7.30 – 15.00

4.    Jeżeli naruszenie Twojego prawa dotyczyło czynności fachowej – możesz zwrócić się do okręgowej izby lekarskiej lub okręgowej izby pielęgniarek i położnych. Sprawy w tym zakresie rozpatruje Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej.

 

WIELKOPOLSKA IZBA LEKARSKA w Poznaniu, delegatura w Pile   (tel.67)  212 04 87 

OKRĘGOWA  IZBA  PIELĘGNIAREK  I  POŁOŻNYCH w Pile (tel.67) 351 94 25

 

 

5.    RZECZNIK PRAW PACJENTA  - Krystyna Barbara Kozłowska 

Ogólnopolska bezpłatna infolinia

Rzecznika Praw Pacjenta:

800-190-590

czynna pn. - pt. w godz. 9.00 -21.00

 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Młynarska 45

01-171 Warszawa

 

Sekretariat:

tel.: (22) 532-82-50

fax.: (22) 532-82-30

sekretariat@bpp.gov.pl

 

Przyjęcia interesantów w Biurze

Poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00

 

 

6. Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Poznaniu Wydział Skarg, Wniosków i Informacji 

Całodobowa bezpłatna infolinia dla pacjentów (wszystkie dni tygodnia) 800 800 805 (tylko dla połączeń stacjonarnych)

Skargi i wnioski

Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00

Tel.: 61 850-60-75, 61 658-04-07, 61 658-04-51 - Poznań, ul. Piekary 14\15, III piętro, pok. 301


 

7. Pełnomocnik Dyrektora Sz.S. w Pile ds. Praw Pacjenta - od pn do pt godz. 12.00 - 13.00 tel: 67/2106290,Budynek B pok. 160